Beurzen

Beurzen

beleef jouw merk in volle glorie op de meest prominente consumentenbeurzen in Nederland en België.

Onze beurzen in Nederland onderscheiden zich door hun unieke aanbod, landelijke verspreiding en uitgebreide dekking. Hier krijgen merken de kans om hun doelgroep te bereiken en enthousiast te maken, met een indrukwekkende doelgroepdichtheid van ruim 95%.

Styles Concepts is al ruim 20 jaar de expert als het gaat om het creëren van merkbeleving en merkactivatieconcepten op en rondom beurzen en evenementen. Onze stands behalen consequent een buitengewone Net Promoter Score (NPS) van meer dan 9.4, wat betekent dat we van bezoekers echte fans van jouw merk maken.

Doordat we de preferred partner zijn voor verschillende beurzen, kunnen we onze klanten helpen met een allesomvattende aanpak voor en rondom de beurs. We nemen de volledige verantwoordelijkheid voor deelname: van strategie, activaties voor, tijdens en na de beurs, integratie met retail en social media, standontwerp en -inrichting, styling, tot goed opgeleide merkteams en logistieke ondersteuning.

Onze brand activation managers zorgen voor een zorgeloze ervaring. Ze coördineren de deelname en garanderen dat alle KPI’s en doelstellingen worden behaald.

Naast het bieden van een unieke beleving en activering, zorgen we ook voor directe return on investment (ROI) door middel van verkoop. Onze ervaren merkambassadeurs leggen de producten uit en realiseren maximale verkoopresultaten. Je stand wordt 24/7 gemonitord en je kunt in realtime online meekijken.

Bovendien genereren we niet alleen directe verkopen, maar ook online verkopen en/of traffic naar retail-locaties. Meer dan 75% van de bezoekers van onze stands geeft aan dat ze tijdens of na de beurs van plan zijn om een product aan te schaffen.


50Plus beurs
10-14 september 2024, 100.000 bezoekers in 5 dagen, 550 exposanten, 45.000m2 verdeeld over 2 hallen.


Libelle Zomerweek
23-29 mei 2024 , 80.000 bezoekers in 7 dagen zijn gemiddeld 6,2 uur aanwezig, extra mediabereik Libelle lezers 4,3 miljoen.


De Winterfair
1-3 november 2024, 70.000 bezoekers in 6 dagen zijn gemiddeld bijna 6 uur aanwezig, ruim 25.000 volgers via social media.


Huishoudbeurs
22 februari – 1 maart 2025, 100.000 bezoekers in 8 dagen, 98% doet een aankoop, potentiële doelgroep 4,6 miljoen.


de Vakantiebeurs
9-12 januari 2025, 100.000 bezoekers in 5 dagen, 550 exposanten, 45.000m2 verdeeld over 2 hallen.


Horecava
13-16 januari 2025, 75.000 horecaprofessionals van ruim 40.00 bedrijven in 4 dagen, op zoek naar nieuwe trends en producten.


Bouwbeurs
3-7 februari 2025, met 75.000 bezoekers de grootste bouwbeurs van Nederland verdeeld over 6 hallen in Jaarbeurs Utrecht.


Biobeurs
15-16 januari 2025, 2500 unieke bezoekers en een mediabereik van 6 miljoen, incl. webinnars en experience, Brabandhallen in Den Bosch.


PLMA
28-29 mei 2024; ter promotie van private labels van familie bedrijven mulinationals, met 7000 producten uit 70 landen.


BioXpo België
11-212 januari 2025, Brussel. Biologische vakbeurs, marktaandeel biovoeding afgelopen jaar van 7,5% naar 10% is gestegen.