Beurzen

Beurzen

Laat jouw merk beleven tijdens de grootste consumentenbeurzen in Nederland en België.

De beurzen in Nederland zijn uniek qua aanbod, landelijke spreiding en landelijke dekking. Zij bieden merken dé kans om met ruim 95% doelgroep dichtheid hun doelgroep te benaderen en te activeren.

Styles Concepts is ruim 20 jaar dé specialist als het gaat om merkbeleving en merkactivatie concepten op (en rondom) beurzen en evenementen.
Onze stands scoren gemiddeld een NPS score van ruim 9.4. Dit betekend dat wij van bezoekers echte fans maken van jouw merk.

Doordat wij prefered partner zijn voor verschillende beurzen, kunnen wij onze klanten helpen met een totaal aanpak op en rondom de beurs.
Wij ontzorgen onze klanten en verzorgen de participaties van A tot Z: Van strategie, bijbehorende activaties (voor / tijdens / na afloop van de beurs), koppelingen naar retail en socialmedia, standbouw, styling tot getrainde brandteams en alle benodigde logistiek.

Onze brandactivation managers zorgen ervoor dat jullie volledig worden ontzorgd. Zij coördineren jullie deelname en zorgen ervoor dat alle KPI’s en targets worden behaald.

ROI uit verkopen
Naast beleving en activatie zorgen wij voor een directe ROI uit verkopen. Onze ervaren brandambassadors leggen de producten uit en zorgen voor maximale verkoopresultaten. Jullie stand wordt 24/7 gemonitord en online kijken jullie realtime mee.

Naast de directe verkopen realiseren we ook online sales en/of traffic naar de retail. Ruim 75% van de bezoekers van onze stands geven aan tijdens of na afloop van de beurs een product te (willen) gaan kopen.


50Plus beurs
13-17 september 2022, 100.000 bezoekers in 5 dagen, 550 exposanten, 45.000m2 verdeeld over 2 hallen.


Libelle Zomerweek
Datum 2022 ntb, 82.000 bezoekers in 7 dagen zijn gemiddeld 6,2 uur aanwezig, extra mediabereik Libelle lezers 4,3 miljoen.


De Winterfair
19-25 november 2022, 70.000 bezoekers in 6 dagen zijn gemiddeld bijna 6 uur aanwezig, ruim 25.000 volgers via social media.


Huishoudbeurs
19-25 februari 2022, 200.000 bezoekers in 7 dagen, 98% doet een aankoop, potentiële doelgroep 4,6 miljoen.


de Vakantiebeurs
13-17 september 2022, 100.000 bezoekers in 5 dagen, 550 exposanten, 45.000m2 verdeeld over 2 hallen.


Horecava
10-13 januari 2022, 75.000 horecaprofessionals van ruim 40.00 bedrijven in 4 dagen, op zoek naar nieuwe trends en producten.


Bouwbeurs
6-10 februari 2023, met 75.000 bezoekers de grootste bouwbeurs van Nederland verdeeld over 6 hallen in Jaarbeurs Utrecht.


Biobeurs
10-14 januari 2022, 2500 unieke bezoekers en een mediabereik van 6 miljoen, incl. webinnars en experience, Brabandhallen in Den Bosch.


PLMA
Datum ovb; mei 2022; ter promotie van private labels van familie bedrijven mulinationals, met 7000 producten uit 70 landen.


BioXpo België
27-28 maart 2022, Brussel. Biologische vakbeurs, marktaandeel biovoeding afgelopen jaar van 7,5% naar 10% is gestegen.