Check onderstaande beurs facts, waarom is een beursdeelname interessant?
Bezoekersprofiel
-
- 99,7% van de bezoekers is vrouw
- 3 generaties vrouwen in de leeftijd van 25 -75 jaar
- 77% leest regelmatig de Libelle
- 75% komt naar de Libelle Zomerweek omdat zij er over hebben gelezen in Libelle
- 50% heeft thuiswonende kinderen.
Facts & Figures
-
- 77% leest regelmatig de Libelle
- 16% bezocht ook de Huishoudbeurs
- ongeveer €88,- is de gemiddelde besteding, excl. entree, horeca en reiskosten
- 73% heeft betaald werk
- 60% blijft langer dan 6 uur.
Wist je dat ..
- het event gemiddeld wordt beoordeeld met een 8,1?
- je profiteert van het gigantische mediabereik van Libelle en DPG Media? Libelle bereikt per maand meer dan 5,4 miljoen vrouwen.
- bezoekers je product of dienst live kunnen uitproberen, voelen, zien, beleven en vergelijken?
- je je merk of product hier presenteert en dat potentiële klanten een positieve ervaring op leverd, wat zorgt voor loyale klanten (bron: Impact van evenementen door marktonderzoeksbureau Validators 2016)
Meer weten?
Voor meer informatie en weten hoe je directe verkoop kan genereren:
Download whitepaper
WIJ ZORGEN VOOR EEN SUCCESVOLLE BEURSDEELNAME
Interesse in een beursdeelnamen op de Zomerweek? Wij brengen jouw merk tot leven en stimuleren interactie met jouw publiek. Met ruim 20 jaar ervaring zijn wij expert in het creëren van brand experience op beurzen. Onze beursstands en activatieconcepten bieden een complete merkbeleving. Elk concept is bewezen effectief en afgestemd op jouw doelstellingen en targets. Wij werken met jou samen aan een succesvolle beurservaring!