Swatchfm

Swatch Fly magic

Popup-experience store

KLANT

Swatch
Productintroductie

BRIEFING

Swatch bracht een uniek horloge uit, de Flymagic. Er werden slechts 1.000 exemplaren (collectors items) in Nederland en België verkocht aan een exclusieve doelgroep. Wereldwijd werden een aantal steden geselecteerd om deze introductie te ondersteunen met een popup experience.

Aan ons de eer om deze experience te ontwikkelen en dat was door onze tak ‘www.popupbrandstores.com’ zeker vertrouwd!

CONCEPT

We hebben hiervoor een locatie om de hoek van de PC hoofdstraat omgebouwd tot heuse kluis. Je kon hier enkel op afspraak naar binnen waarbij je een 1 op 1 uitleg kreeg van dé horloge maker van Swatch’.

De store werd ondersteund met een (social)media campagne en persoonlijke uitnodigingen binnen de community.
Resultaat: alle horloges waren binnen 1 week uitverkocht. Alle verkoop en PR doelstellingen waren behaald.

Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Contact