KLANT
Staatsloterij NLO
Beursstand
BRIEFING
Ontwikkel een beursstand en activatie met als doel het creëren van merkbeleving en het genereren van traffic.
CONCEPT
In opdracht van Staatsloterij hebben we een activatiecampagne bedacht. Het doel was om voorafgaand aan de Huishoudbeurs een enorme belangstelling te genereren voor dé stand van de beurs.
We hebben een activatiecampagne ontwikkeld waarbij bezoekers hun toegangskaart konden scannen. Je zag direct of je een Staatslot of andere prijs hadden gewonnen. ‘Jouw kaart is geld waard’. Dit brak alle trafficrecords en zorgde voor enorme grote glimlach bij de bezoekers. Voorafgaand aan de beurs is deze campagne via diverse social media kanalen gepromoot. Dit resulteerde in een enorme belangstelling bij de stand. Daarnaast kon in de stand de Geluks Quiz worden gespeeld met ‘wist je datjes’ over geluk.
Wil je mensen naar jouw stand krijgen? Dan is het inzetten van een leuke standactivatie een handige trigger. Het moet echter wel in lijn zijn met jouw merkidentiteit, de beursbezoeker aanspreken én op een aansprekende manier gepresenteerd worden.
Kortom: deze standactivaties gingen verder dan alleen ‘het neerzetten van vier standwanden’. Het omvatte voorafgaand een online activatietraject waarbij we gebruik hebben gemaakt van het online Huishoudbeurs platform. De rijen voor de stand spreken voor zich.
Wij zijn al jarenlang de partner voor Staatsloterij Nederlandse loterijen voor het ontwikkelen en realiseren beursstands en merkactivaties.
Op zoek naar een partner die jouw beursdeelname in Nederland vanuit het buitenland kan coördineren?
Neem contact met ons op!