Mathieu Teisseire

Mathieu Teisseire

KLANT

Mathieu Teisseire
Product lancering

BRIEFING

Mathieu Teisseire is een 300 jaar oud siropenmerk van Britvic in de UK. De volgende vraag kwam vanuit hun importeur in Nederland: Introduceer de siropen van Mathieu Teisseire tijdens dit rustige corona jaar.

CONCEPT

Evenementen die gepland stonden in 2020 kwamen door Covid te vervallen. Toen eenmaal de horeca langzaam weer op gang kwam, hebben we in twee maanden tijd de volledige marketingcampagne, accountstrategie en sale-supportcampagne ontwikkeld en uitgevoerd. Hierbij hebben we de cross-over gemaakt tussen vak media, online inspiratie, klant-identificatie, POS materialen en proeverijen.

De strategie was vol gericht op inspiratie bieden en laten zien wat Mathieu Teisseire een horeca ondernemer in deze corona tijd kan bieden. Daarom combineerde we onze campagne met een strategie waarbij de smaak centraal werd gezet. Zo konden we inspireren om ‘meer uit de fles’ te halen.

Als resultaat was dat deze aanpak wereldwijd een van de beste activatiecampagnes binnen dit merk werd. Dit product is in dit ‘unieke jaar’ beschikbaar gekomen in alle grote groothandels. Met een proefpakket aan verschillende siropen, werden de targets al snel en groots verbroken. Resultaat wat dat de leads zeer gericht en effectief waren.

Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Contact