Mathieu Teisseire

Mathieu Teisseire

KLANT

Mathieu Teisseire
Product lancering

BRIEFING

Mathieu Teisseire is een 300 jaar oud siropenmerk dat wordt gevoerd door Britvic in de UK. De vraag kwam vanuit hun importeur in Nederland: Introduceer de siropen van Mathieu Teisseire tijdens een jaar waarin de horeca nagenoeg gesloten moest blijven.

CONCEPT

In eerste instantie waren events gepland maar die konden niet meer doorgaan wegen Covid.
In twee maanden tijd hebben wij de volledige marketingcampagne, accountstrategie en sale-supportcampagne ontwikkeld en tot in detail uitgevoerd. Hierbij hebben we de cross-over gemaakt tussen vakmedia, online inspiratie, klant-identificatie, POS materialen en proeverijen.

De strategie was om niet alleen inspiratie te bieden maar ook te laten zien wat Mathieu Teisseire een horeca ondernemer in deze corona tijd kon bieden. Deze campagne is gecombineerd met een strategie waarbij de smaak centraal werd gezet. Zo konden we inspireren om ‘meer uit de fles’ te halen.

Gevolg? Wereldwijd werden we een van de beste activatiecampagnes binnen dit merk. Het product is in dit ‘unieke jaar’ beschikbaar gekomen in alle grote groothandels. De proefpakket targets werden niet alleen verbroken, de leads waren ook zeer gericht en effectief.

Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Contact