KLANT
LOTUS CARS EUROPE
Cannes Yachting Festival
Pop-up container
BRIEFING
Setting voor Lotus cars bij Cannes Yachting Festival.
CONCEPT
In opdracht van Lotus Cars hebben we een modulair pop-up paviljoen ontwikkeld en gerealiseerd voor hun Lotus Limitless Tour. Dit innovatieve concept moest schaalbaar zijn voor verschillende locaties en evenementen gedurende 8 maanden. Variërend van 25 tot 200 m2. Het paviljoen belichaamde luxe, innovatie en kwaliteit, passend bij het merk.
Telkens weer creëerde ons modulaire pop-up paviljoen een complete ervaring met een uitgebreide autoshowroom, ruimte voor klantgesprekken en horecavoorzieningen.
Bij het Cannes Yachting Festival hebben we een deel van dit modulaire paviljoen gebruikt, met een showroomruimte van 80 m2. Hier presenteerde we de Lotus Eletre en Lotus Emira. We hebben de bezoekers verwelkomd met een verfrissend drankje. Er was ruimte voor klantgesprekken en interactieve schermen met functies van de auto’s. Een toegewijd team van Lotus stond klaar om alle vragen over de nieuwste modellen en functies te beantwoorden.
Het Cannes Yachting Festival is een prestigieus lifestyle-evenement in en rond de haven van Cannes. Lotus Cars had hier een prominente plek aan de kade bij de ingang van de haven.
Gedurende 4 maanden hebben we een Europese roadshow gerealiseerd. Hierbij hebben we 6 landen en 10 locaties aangedaan. Oslo, Nurburgring, Rome, Parijs, Monaco, München, Stuttgart, Cannes, Milaan en Amsterdam. In deze tijd hebben we meer dan 12 lifestyle- en automotive-evenementen, privé media-evenementen en klantenevenementen georganiseerd. Hierbij hebben in totaal 130.000 bezoekers mogen verwelkomen.
Styles Concepts was verantwoordelijk voor het ontwerp en de projectcoördinatie. Ons zusterbedrijf PopUpBrandstores heeft de volledige op- en afbouw en de projectcoördinatie ter plaatse verzorgd.
Op zoek naar een partner die jouw roadshow vanuit Nederland in het buitenland kan realiseren en coördineren?
Neem contact met ons op!