KLANT
L’Oréal
Botanicals Fresh Care
BRIEFING
Ontwikkel een setting om de consument , op de winkelvloer, kennis te laten maken met Botanicals Fresh Care, een nieuwe haarverzorgingsproduct van L’Oréal Paris.
CONCEPT
We hebben voor deze activatie een instore demo-unit ontwikkeld die 100% aansluit bij uitstraling & essentie van het product. Op de balie was er ruimte voor testers en bij elke productlijn was er een aanbod van overeenkomstige natuurlijke productingrediënten: verse bloemen, planten of verse kruiden.
Naast informatie en ingrediënt beleving hebben wij veel sales op de winkelvloer gegenereerd en kregen bezoekers persoonlijk advies.
Wij hebben de Botanicals instore units gedurende 4 actie weekenden uitgerold in een tiental winkels. De actie had een landelijke dekking, en resulteerde in directe verkoop vanuit het schap. Een introductie HQ retailer Ahold en deelname aan een PR event van Holistik maakten onderdeel uit van deze activatie.
Styles Concepts heeft het totaalconcept bedacht en uitgevoerd met inzet van de volgende middelen: uitwerking modulaire demo-unit, 3D vormgeving, styling, logistiek, retailplanning en coördinatie, en een enthousiast beautyteam van Streetmodels.
Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!
Contact