KLANT
L.O.L Surprise
Pop-up store
BRIEFING
Bedenk een opvallende en kleurrijke pop-up activatie in Hoog Catharijne, waarin kinderen op een speelse en creatieve manier kennismaken met L.O.L. Surprise! Hair Beads, met als doel brand awareness en betrokkenheid van de (jonge) bezoekers te realiseren.
CONCEPT
In opdracht van Vertigo6 hebben wij voor L.O.L. Surprise! een kleurrijke Hair Beads pop-up gerealiseerd in winkelcentrum Hoog Catharijne (Utrecht). Tijdens deze ééndaagse setting konden meer dan 600 kinderen hun creativiteit de vrije loop laten en hun eigen scrunchie versieren, geïnspireerd door de nieuwste L.O.L. Surprise Hair Beads. Met ruim 1.500 bezoekers was dit een groot succes en een vrolijke happening!
Hoog Catharijne, een van de meest bezochte winkelcentra van Nederland en een directe verbinding met Utrecht Centraal, biedt talloze mogelijkheden voor unieke pop-up activaties. Jaarlijks trekt het winkelcentrum ruim 26 miljoen bezoekers. Een ideale hotspot voor tijdelijke merkervaringen!
Interesse om jouw merk op een opvallende manier onder de aandacht te brengen? Of het nu gaat om een ééndaagse activatie of een langer durende experience, wij denken graag met je mee.
L.O.L. Surprise from Styles concepts on Vimeo.
Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!
Contact