Leaseplan

Leaseplan

Brand marketing

KLANT

Leaseplan
Aflever moment auto tot een feest maken

BRIEFING

Hoe verhogen wij onze NPS score tijdens de aflevermomenten? Leaseplan is een van de grootste online – auto verkoopkanalen. Zij hebben geen eigen showrooms dus het fysieke aflevermoment vindt plaats bij dealers of direct bij mensen thuis. Aan ons de vraag of wij ervoor kunnen zorgen dat dit aflevermoment een meerwaarde wordt aan de hele customer journey.

CONCEPT

Een nieuwe auto, dat is een kadootje voor jezelf. Dit hebben we vertaald naar een volledige campagne, vanaf het moment dat de auto is gekocht. Zo ontwikkelden wij een gepersonaliseerde videoboodschap, stimuleerden wij het downloaden van de ‘app’ en zorgden we ervoor dat het fysieke aflevermoment een onvergetelijke ervaring wordt. Hiervoor hebben we een ‘ouderwets matchbox’ doosje nagebouwd in real-live.  … Maar dan beter! Er zitten accu-packs in verstopt waardoor de auto tijdens transport en plaatsing wordt verlicht. Ook kan de box worden gebruikt als mobiel billboard.

Ondanks dat wij tijdens deze Corona periode elkaar niet in ‘real-live’ hebben kunnen ontmoeten hebben wij door een intensieve samenwerking met de mensen van private-lease deze campagne ontwikkeld.

Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Contact