KLANT
Leaseplan
Direct Mail
BRIEFING
In aanloop naar het aflevermoment van je nieuwe leaseauto via Leaseplan, willen wij alvast warm draaien. Hoe kan je het best top-of-mind zijn en wat wordt ervaren als een leuke opwarmer voor deze D-day? Aan ons de vraag of wij ervoor kunnen zorgen dat dit voorpret een meerwaarde wordt aan de hele customer journey.
CONCEPT
Een nieuwe auto, dat is een kadootje voor jezelf. Als opwarmer voor deze speciale dag, hebben we een direct mailing gemaakt. In deze mailing zat een rol tape, waar je alvast je nieuwe parkeerplek voor de deur kon reserveren. een parkeerplek claimen zoals voor de kleedjes bij Koningsdag. Tevens zat er in deze mailing een video kaart. Hierop stond een vrolijke felicitatie met de nieuwe auto én de uitleg van de app voor (nieuwe) Leaseplan rijders. Hiermee kan je op de hoogte blijven van het onderhoud en hulp onderweg.
Ondanks dat wij tijdens deze Corona periode elkaar niet in ‘real-live’ hebben kunnen ontmoeten hebben wij door een intensieve samenwerking met de mensen van private-lease deze direct mailing ontwikkeld.
Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!
Contact