Klarna

Klarna

POP-UP STORE Utrecht CS

KLANT

Klarna
Pop-up store

BRIEFING

De opdracht was “Breng een online platform naar een offline beleving. Laat consumenten kennis maken met Klarna’s Smoooth shopping: de wereldwijd toonaangevende dienstverlener op het gebied van bankieren, betalingen en shopping diensten”. Aan ons de taak om dit te vertalen naar een shopper-experience in Klarna Stijl.

CONCEPT

Tijdens de feestdagen hebben we op Utrecht CS een unieke pop-up store gecreëerd met shop-in-shops van topmerken zoals H&M, Scotch & Soda, Omoda, JOSH V en meer. Klanten konden offline inspiratie opdoen, producten ervaren en via QR-codes direct bestellen met de Klarna-app.

Helaas moesten we na slechts 2 dagen sluiten vanwege Covid-19, maar we schakelden snel naar Plan B. De winkel werd een interactief billboard waar je via de etalage kon shoppen. Bezoekers konden producten in de Klarna-app ontdekken en bestellen. We organiseerden ook live shoppingevenementen via Instagram met influencers en gebruikten digitale content op Utrecht CS en Hoog Catharijne.

Het resultaat was verbluffend, met honderdduizenden offline en online bezoekers die op een unieke manier kennis maakten met Klarna Smoooth Shopping door middel van een 360 activatiecampagne. Deze campagne omvatte shopper marketing, offline beleving, samenwerkingen met social influencers, online evenementen en co-creaties met shoppartners. We zijn trots op het succes van het concept, de creatie, productie, verkoop, styling en realisatie. Onze pop-up store kreeg enorme exposure.

Voor meer informatie over onze cases, resultaten en mogelijkheden, nodigen we je graag uit om contact met ons op te nemen. We delen graag meer over onze successen!

Contact