KLANT
Jan Pizza
Foodtruck
BRIEFING
Met Jan Bolletje Pizzadeeg maak je eenvoudig een heerlijke pizza met een knapperige en luchtige bodem. Dat klinkt toch heerlijk? En nu is het nog makkelijk ook. Dat is reden genoeg om de consument direct te laten zien hoe gemakkelijk deze pizza te maken is. Én te laten proeven uiteraard! Met deze ‘ingrediënten’ zijn wij aan de slag gegaan met een merkactivatie concept.
CONCEPT
Proeven is ervaren en ervaren is kopen. Dus heeft de Jan Pizza Truck in Juli en Augustus diverse winkelcentra bezocht. We hebben ruim 500 Jan Bolletje Pizza Deeg gekneed, gedraaid én gebakken. Vervolgens hebben we ruim 8.000 mensen een stukje pizza laten proeven. Coronaproof uiteraard, met een 1,5m pizzaschep! Deze activatie is gekoppeld aan een winkelactie bij een desbetreffende supermarkt in de buurt. Verkoopresultaat: in 1 dag de weekrotatie met een factor 6 verkopen. Dat smaakt naar meer!
In opdracht van Cérélia Netherlands B.V. heeft Styles Concepts en Pop-up Brandstores dit merkactivatieconcept bedacht en ontwikkeld. Op basis van merkdoelstellingen én productverhaal is ons creatieve team aan de slag gegaan met een experience concept.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor jouw merk? We vertellen je graag meer!
Contact