Henkel

Henkel

Demo's en activatie op de beurs

KLANT

Henkel
Huishoudbeurs

BRIEFING

Laat Nederland zien hoe schoon echt schoon is en hoe makkelijk dat kan. En dan eens een keer niet in een shop, maar door middel van demonstraties.

CONCEPT

Het ene wasmiddel is het andere niet. Dat bewijzen wij hier bij Henkel op de Huishoudbeurs heel graag. Maar hoe breng je die boodschap het beste over? Om geloofwaardig te zijn, moet je het de consumenten zélf laten testen. Door middel van vlekken te maken met middelen die normaal heel lastig te verwijderen zijn, laten wij zien hoe effectief Persil Power Mix caps zijn. Bij slimme reus mogen de dames en heren mee doen met een vlekkenspel. Zie je een vlek op komen? Even kort weg boenen met de borstel op de dop van de verpakking en weg is de vlek. Heb je hem snel te pakken? Dan kan je een product winnen. Bij Silan zijn drie nieuwe geuren, die je was nog langer heerlijk laten ruiken en je huid voelt door de natuurlijke oliën ook nog eens extra verzorgd. En heb je eigenlijk helemaal geen tijd om weer de was te sorteren? Daar heeft Slimme Reus dan een geweldige oplossing voor. Met een snelle worp van 5 meter afstand kan je bij de activatie in deze shop de was uit de wasmand in de machine gooien. Dit gaat op tijd, dus hoe sneller hoe beter. Je kan in de shop prachtige prijzen winnen, maar de echte winst zit natuurlijk in de tijd die je thuis kan besparen met dit nieuwe product.

Henkel_HHB15 from Styles concepts on Vimeo.

 

Styles Concepts heeft het totale concept bedacht en uitgevoerd met inzet van diverse middelen: strategie, vormgeving, productie & styling, advies en ontwikkeling van alle actievaties en demonstraties. Dit alles in samenwerking met een enthousiast brandteam van Streetmodels .

Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Contact