KLANT
Hello Fresh
Experience store
BRIEFING
In plaats van een push-strategie op abonnementen wilde Hello Fresh consumenten, middels een experience store, kennis laten maken met de ‘vers beleving, de variatie en het verhaal achter de ingrediënten. Uiteraard was verkoop ook een belangrijk ingrediënt. Om verschillende doelgroepen te bereiken moest het geheel mobiel en modulair worden.
CONCEPT
Wij hebben een kas ontwikkeld die niet alleen makkelijk en snel op te bouwen was, maar ook modulair was. De kas kon worden afgesloten, waardoor hij kon staan op beurzen en events, maar ook in en bij verschillende stations in België.
In de kas werd een totaalbeleving van Hello Fresh gecreëerd. Naast styling met verse decoratie stond een speciaal getraind brandteam de bezoekers te woord.
De kok legde uit hoe makkelijk en lekker het is om de gerechten te maken en iedereen kon proeven. De verhalen achter de producten maakten de beleving compleet. Het brandteam legde uit wat de opties voor thuis waren en boden een speciaal ontwikkelde ‘one-meal-box’ aan.
Duizenden consumenten hebben kennis gemaakt met de producten van Hello Fresh en de stand en activatie zorgde voor een directe ROI op verkoop en abonnementen. Ook het indirecte resultaat was hoger dan verwacht en heeft geleid tot een ongekend hoge redemptie op de uitgedeelde flyers.
Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!
Contact