Emesa

Emesa

Vakantieveilingen.nl

KLANT

Emesa
Vakantieveilingen.nl Huishoudbeurs

BRIEFING

Emesa Vakantieveilingen.nl wil graag nieuwe doelgroepen bereiken en landelijke naamsbekendheid creëren, door dichter bij haar klanten te komen staan en laten zien dat de naam “vakantie” veilingen niet het enige is wat zij veilen, maar ook concert tickets, dagjes uit, avondjes uit, beauty, fotoshoots, restaurants en nog vel meer. Maar hoe kan je dat op een ludieke manier vertellen?

CONCEPT

Mensen zijn gek op goeie aanbiedingen, dus moet je ze iets geven wat ze graag willen hebben. Dit in combinatie met iets wat ze meteen kunnen gebruiken op de beurs, en wat tot hilariteit leidt. Zo is het idee geboren om een man te veilen! Iets absurds, wat aanspreekt bij de doelgroep die overal op de huishoudbeurs te vinden is. Er kon, net als bij elke andere veiling op vakantieveilingen.nl, door iedereen een bod uitgebracht worden. Per opbod mocht uiteindelijk de man een hele dag met de winnaressen van de veiling mee over de beurs. Hij droeg de tassen, gaf kleding advies, ging voor ze in de rij staan en haalde koffie. Een ideale man dus voor een dagje beurs.
1 dag hebben we free publicity gegenereerd door een trolley race te organiseren. 20 dames die zich hadden aangemeld mochten meedoen over een parcours te rennen met een trolley, terwijl ze allerlei opdrachten moesten doen. De winnares van de race kreeg een cheque met een bedrag dat ze mocht besteden bij veiling op vakantieveilingen.nl En ook voor de nummer 2 en 3 was een leuk, iets kleiner prijsje te winnen.

Styles Concepts heeft het ontwerp gemaakt voor de stand, het concept bedacht voor de “win een man” veiling, de vormgeving gedaan van de stand en het drukwerk, de productie en styling verzorgd, advies gegeven en ontwikkeling gedaan van alle activatie. Dit alles weer in samenwerking met een enthousiast brandteam van Streetmodels.

Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Contact