KLANT
LeasePlan
Brand experience container
BRIEFING
Leaseplan vroeg ons om een passende merkactivatie te bedenken om hun NPS-score tijdens aflevermomenten te verhogen.
CONCEPT
In samenwerking met Leaseplan, één van de toonaangevende online autoverkoopkanalen, hebben we een oplossing bedacht voor het verhogen van de NPS-score tijdens aflevermomenten. Omdat Leaseplan geen eigen showrooms heeft en de afleveringen plaatsvinden bij dealers of direct bij klanten thuis, wilden ze een passende merkactivatie om dit moment te versterken.
Het concept draaide om het idee dat een nieuwe auto een waardevol geschenk voor jezelf is. We hebben een volledige campagne ontwikkeld, die begint bij de koop van de auto. Dit omvatte een gepersonaliseerde videoboodschap, het stimuleren van app-downloads en het creëren van een onvergetelijke ervaring tijdens het aflevermoment. Het hoogtepunt van de campagne was het aflevermoment zelf: een levensgrote ‘ouderwetse matchbox’ werd bij de koper thuis afgeleverd, recht voor de deur.
Onze aanpak resulteerde in opvallend merkactivatieplan die perfect paste binnen de gehele customer journey.
Op zoek naar een partner die jouw beursdeelname in Nederland vanuit het buitenland kan coördineren?
Neem contact met ons op!