Weight Watchers

Weight Watchers

KLANT

Weight Watchers
Foodtruck Tour

BRIEFING

De mindset bij de consument teweeg brengen dat het volgen van het Weight Watchers programma vers, gezond én lekker is. Doel is het vergroten van merkbekendheid en het werven van nieuwe leden.

CONCEPT

Voor deze activatie hebben we een totaalconcept ontwikkeld in de vorm van een Weight Watchers Foodtruck Tour, waarbij we op 20 eventlocaties in heel Nederland hebben gestaan.
Omdat we een consumenten zochten die van eten houden, kozen we ‘mainstream high traffic events’. Van stadsevenementen tot braderieën en jaarmarkten, plekken waar je naast de standaard snacks ook wel iets lekker(ders) zou willen proeven. Bezoekers konden proeven van heerlijke gerechtjes, van panini’s tot een cheescake dessert.. Hmm! Allemaal gerechtjes die je ‘mag’ eten als je het programma volgt.

En dat werkte heel goed! De foodtruck trok precies de gewenste doelgroep aan, namelijk ‘foodlovers’.
Bij de vraag: wat kost dit? Was het antwoord: dat kost u X aantal Punten, u eet namelijk bij de Weight Watchers. De reacties waren erg enthousiast, mensen konden niet geloven dat het Weight Watchers gerechten waren en wilden alles over het concept weten. De voedingsconsulentes konden het Weight Watchers programma uitleggen en mensen direct inschrijven.
Naast een directe ROI uit de gerealiseerde aanmeldingen, creëerden we visability & brandawareness bij een bereik van meer dan 500.000 bezoekers

Styles Concepts was geheel verantwoordelijk voor concept, recept & food handeling, locaties en vergunningen, een enthousiast brandteam, een professionele kok en het genereren van directe aanmeldingen en inschrijving op locatie.

Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Contact