Jan Pannenkoeken

Jan Pannenkoeken

KLANT

Jan Pannenkoeken
Huishoudbeurs

BRIEFING

Hoe laat je zien dat voorverpakte pannenkoeken net zo lekker kunnen zijn als zelf gebakken pannenkoeken? Maar dan zonder afwas en zonder al dat gespetter? Styles concepts ontwikkelde een stand waar door middel van activatie, sampling  en uiteindelijk verkoop duidelijk gemaakt werd dat voorverpakte pannenkoeken in de pan opgewarmd net zo lekker of juist zelfs lekkerder zijn dan zelfgebakken pannenkoeken. Steeds even groot,  lekker dun en een constante heerlijke smaak.

CONCEPT

Hoeveel mensen kennen Jan Pannenkoeken al? Op de Huishoudbeurs heeft Styles concepts een prachtige stand neer gezet, met een deel activatie, een deel sampling en een deel verkoop van Jan Pannenkoeken American Pancakes, poffertjes en natuurlijk de echte Hollandse pannenkoeken. Gezien het een gekoeld product is, stond in het magazijn een grote koeling, de balie was gekoeld en de producten werden in een gratis gebrande koeltas mee naar huis genomen. De sampling was achter “the wheels of steel”; wel 7 pannenkoeken pannen op kookpitten, waar de pannenkoeken steeds als show in de lucht werden omgedraaid, daarna gesneden en voorzien van poedersuiker gesampled. Na afloop van de versnapering en de aanschaf van de Jan Pannenkoeken producten, mocht je mee doen aan het spel ‘Heel Holland Flipt’. Wie flipt de pannenkoeken het hoogst? Die kreeg een echte Tefal Pannenkoeken koekenpan mee naar huis.

Styles Concepts heeft het ontwerp gemaakt voor de stand, de strategie bepaald, de vormgeving gedaan van de stand en het drukwerk, de productie gedraaid&, styling, advies en ontwikkeling van alle activaties en demonstraties. Dit alles in samenwerking met een enthousiast brandteam van Streetmodels .

Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Contact