Garnier

Garnier

Loving Blends

KLANT

L’Oréal
Garnier
Loving Blends Kas

BRIEFING

Begeleid de introductie van Garnier Loving Blends op activatie niveau.
Hoe maken wij van een huid-/haarverzorgings product een totaalbeleving + een meerwaarde op beurzen? Breng Garnier Loving Blends tot leven, creëer een totaalbeleving waarbij onze producten worden uitgelegd, kunnen worden gevoeld, geroken en verkocht. Maak en bewaak de ultieme wereld rondom ons merk.

CONCEPT

Nederland is uniek als het gaat om events en beurzen. Er zijn er veel, de bestedingen zijn ongekend hoog, de dekking is landelijk en je kunt heel gericht targeten op doelgroep.
Voor dit platform hebben we de Garnier Loving Blends Kas ontwikkeld: een pop-up brandstore waarin de ultieme Loving Blends beleving wordt gegeven. De kas was een oase van planten en vruchten die als ingrediënten van de verschillende Loving Blends worden gebruikt. Binnen een event bracht de kas een oase van rust, compleet met fluitende vogeltjes. De kas was modulair zodat hij op meerdere beurzen en in verschillende settings opgebouwd kon worden.
Naast de totaal beleving hebben we ook het hele assortiment van Loving Blends verkocht en hiervoor alle logistieke en financiële ondersteuning geleverd. De bezoekers kregen allemaal een persoonlijk advies en de producten konden direct worden gekocht, middels een voucher, of bij de partners van Garnier.

Garnier Loving Blends Huishoudbeurs 2016 from Styles concepts on Vimeo.

 
Met de Garnier Loving Blends Kas hebben we alle grote consumentenbeurzen bezocht. Hierbij hebben wij hen totaal ontzorgt op het gebied van concept, modulair interieur, styling, logistiek en een enthousiast brandteam van Streetmodels, inclusief fluitende vogels!

Voor meer cases, resultaten en mogelijkheden, neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Contact